بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

وبسایت شما طراحی و ظاهر خوبی دارد اما بازدیدکننده ها را به مشتری تبدیل نمیکند؟

 

وبسایت یا اپلیکیشن خوب صرفا در یک طراحی و ظاهر زیبا و درخشان خلاصه نمیشود. هدف اصلی آنها، تبدیل بازدیدکننده به مشتری یا فروش است.

 

فرآیند بهینه سازی نرخ تبدیل بسیار دشوار است : به ابزار ، منابع و تحلیل و بررسی بسیار زیادی نیاز دارد.

اگر در فرآیند بهینه سازی نرخ تبدیل وبسایت یا اپلیکیشن موبایل خود به کمک نیاز دارید، روی دکمه زیر کلیک کنید تا به شما بگوییم که چطور میتوانیم به بهینه سازی نرخ تبدیل کسب و کار آنلاین شما کمک کنیم.

ارسال درخواست مشاوره بهینه سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل

 

بهینه سازی نرخ تبدیل بسیار سخت و دشوار است

 

 بیش از ۹۵ % از بازدیدکننده ها هرگز از شما خرید نمیکنند یا فرم تماس را پر نمیکنند.

 

در یک فروشگاه واقعی لوازم ساختمانی، وقتی یک مشتری بلقوه وارد میشود، میتوانید با او صحبت کنید و بفهمید که دقیقا به دنبال خرید چه چیزی است و یا چرا از شما خرید نمیکند. اما در فضای آنلاین، بازدیدکننده ها بدون اینکه دلیلی بیاورند یا با شما گفتگویی انجام بدهند، وبسایت شما را ترک میکنند.

هدف مشاور بهینه سازی نرخ تبدیل، ابتدا پیدا کردن دلایلی است که موجب میشود تا بازدیدکننده ها بدون تبدیل وبسایت را ترک کنند. فقط با درک صحیح رفتار و تجربه ای که بازدیدکننده ها در صفحات سایت شما داشته اند، میتوانید به بهبود نرخ تبدیل وبسایت یا اپلیکیشن خود امید داشته باشید.


چگونه خدمات بهینه سازی نرخ تبدیل ما به شما کمک میکند ؟

 

  • شناسایی تمام سوراخ هایی که پول از آنجا نشت میکند. یعنی پیدا کردن قسمت هایی که جلو کسب درآمد را میگیرند.
  • ایجاد استراتژی و نقشه راه  تغییراتی که باید روی وبسایت یا اپلیکیشن تست بشوند.
  • شناسایی ابزار و منابع مورد نیاز برای استراتژی بهینه سازی.
  • ایجاد اهداف متفاوت برای تولید محتوا یا دیزاین بر اساس تحقیق ها و داده های واقعی.
  • اجرای مکرر و گسترده تست های A/B برای فهمیدن چیزهایی که موثر هستند و چیزهایی که موثر نیستند.

اگر شما مدیر اجرایی بازاریابی یا مدیر بازاریابی هستید و یا یک استارت آپ آنلاین راه اندازی کرده اید، برای اینکه کسب و کار آنلاین شما پیشرفت کند، حتما باید فعالیت آنلاین خود را بهینه سازی کنید.

با ما همراه بشوید تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن، با یک استراتژی بهینه سازی نرخ تبدیل ۶-۱۲ ماهه ای که موجب افزایش نرخ تبدیل وبسایت یا اپلیکیشن شما میشود، در خدمتتان باشیم.

 

چرا باید استراتژی بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) را در شرکت خود پیاده سازی کنید ؟

 

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) یکی از ۵ روشی است که با استفاده از آنها میتوانید سود کسب و کار آنلاین خود را افزایش بدهید:

  1. اضافه کردن کانال جذب بازدیدکننده جدید
  2. کاهش هزینه تمام شده هر کلیک در تبلیغات کلیکی
  3. افزایش حاشیه سود هر فروش
  4. کاهش هزینه های کلی کسب و کار
  5. بهینه سازی نرخ تبدیل

امروزه تحقیقات مختلف نشان میدهد که از میان ۵ روش فوق برای افزایش ROI، سرعت حرکت شرکت ها به سمت پیاده سازی استراتژی بهینه سازی نرخ تبدیل به شدت افزایش پیدا کرده است.

شرکت های بزرگ مانند گوگل، فیسبوک و آمازون از استراتژی های بهینه سازی نرخ تبدیل استفاده کرده اند که نتایج بسیار عالی نصیبشان شده است.

احتمالا رقبا شما هم در حال پیاده سازی استراتژی بهینه سازی نرخ تبدیل و فعالیت های مشابه هستند. پس به رقبای خودتان فرصت بلند شدن از زمین را ندهید و همین الان برای بهینه سازی نرخ تبدیل وبسایت یا اپلیکیشن خود اقدام کنید.

مزایای بهینه سازی نرخ تبدیل

 

  • افزایش مشتری و افزایش فروش
  • شما واقعا میفهمید که کاربران شما چه کسانی هستند
  • تلاش های شما روی بخش هایی متمرکز میشود که میتوانند واقعا فروش شما را افزایش بدهند
  • حدس و گمان ها از ذهن شما پاک میشوند و  اقدامات خود را روی داده های واقعی متمرکز میکنید.
  • توسعه و پیشرفت پایدار با اجرای تست های A/B و تست های چند متغیره به صورت متداوم.

خدمات بهینه سازی نرخ تبدیل ما بر اساس استفاده کاربردی از داده های واقعی میباشد و کاملا رویکرد علمی دارد.

 

ما به عنوان مشاور بهینه سازی نرخ تبدیل، مراحل بهینه سازی نرخ تبدیل را مبتنی بر تحلیل، تحقیق و تست به صورت مکتوب آماده کرده ایم تا از حالت موهومی و ذهنی خارج بشود و جنبه عملی و کاربردی پیدا کند. از شما دعوت میکنیم تا تفاوت مراحل مختلف بهینه سازی نرخ تبدیل را در صفحه ی زیر مطالعه کنید.

مشاهده مراحل بهینه سازی نرخ تبدیل

 

آیا شرکت یا وبسایت شما در یکی از وضعیت های زیر میباشد ؟

تیم CRO ندارید

 

بیشتر شرکت ها تیم مخصوص برای یهینه سازی نرخ تبدیل ندارند. خدمات CRO ما به درد شرکت هایی میخورد که تا به حال فردی را به صورت فول تایم برای آنالیز فرآیند های بازاریابی اینترنتی خود استخدام نکرده اند ولی برای استراتژی بهیته سازی نرخ تبدیل خود به مشاور و متخصص نیاز دارند.

ابزار و منابع لازم برای بهینه سازی را دارید ولی نمیدانید از کجا شروع کنید

تیمی را در اختیار دارید که علاقه و توانانیی بهبود وبسایتتان را دارند ولی تمام تغییراتی که انجام میدهند بر اساس شک و تردید است. پس از ایجاد یک وبسایت، شناسایی عوامل موثر و غیرموثر روی نرخ تبدیل بر اساس ذهنیات یا نظریات شخصی خودتان بسیار کار دشواری است.

دیجیتال آنالیتیکس میتواند کسب و کار آنلاین شما را تجزیه و تحلیل کند تا نمایش متفاوتی از مشکلات واقعی که مانع از افزایش نرخ تبدیل و فروش میشوند را به شما ارائه کند.

به فکر باز طراحی وبسایت یا اپلیکیشن خود هستید

بساری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین و آژانس های طراحی وبسایت، تحت تاثیر ایده هایی قرار میگیرند که وببسایت را زیبا و خلاقانه میکند. اما آنها فراموش کرده اند که هدف اصلی کسب سود و افزایش فروش است.

به همین دلیل پشیمانی کارآفرینان پس باز طراحی وبسایت اتفاقی معمول است. چراکه معیار آنها در نهایت میزان سودی است که پس از این سرمایه گذاری و بازطراحی نصیبشان شده یا از جیبشان رفته است.

در رابطه با باز طراحی نا موفق برند Mark and Spencer جستجو کنید تا متوجه بشوید که یک باز طراحی غیراصولی و ناموفق چگونه موجب افت کسب و کار آنلاین و کاهش شدید نرخ تبدیل میشود.

پیشنهاد دیجیتال آنالیتیکس : به جای بازطراحی، به تدریج بهینه سازی کنید

وقتی فهمیدید که کاربران شما دقیقا چه کسانی هستند،
سپس میتوانید فرضیات مختلف بهینه سازی را با تغییر در عناصر زیر تست کنید :

محتوا و عبارات کپی رایتری

پیامی که به مخاطب انتقال پیدا میکند، مهمترین قسمت از وبسایت شما است. پیام وبسایت شما چیزی است که کاربران را متقاعد و تشویق میکند که چرا باید از خدمات و محصولات شما استفاده کنند. به عنوان مثال: کوتاه یا بلند بودن عبارات کپی رایتری، بر اساس میزان برند آگاهی که از برند شما وجود دارد (برند آگاهی پایین در مقابل برند آگاهی بالا) میتواند با هدف بررسی عملکرد مورد تست قرار بگیرد.

طراحی و ظاهر

مباحث مربوط به طراحی میتواند نرخ تبدیل شما را افزایش بدهد، اما این موضوع در تغییر رنگ یک دکمه یا باز طراجی کامل وبسایت یا اپلیکیشن خلاصه نمیشود. یک طراحی حرفه ای و خلاق، الزاما نمیتواند نرخ تبدیل شما را نسبت به یک طراحی ساده یا کمتر استادانه افزایش بدهد. مشکل اصلی میتواند این باشد که کاربران شما به سادگی نتوانند چیزی که میخواهند را پیدا کنند یا بفهمند، مهم نیست که طراحی سایت شما چقدر حرفه ای چشم نواز است.

روانشناسی

معمولا افردا از روی منطق تصمیم نمیگیرند. اگر اینطور نبود، کوکاکولا در میان برترین برندهای دنیا جایگاهی نداشت. قطعا اگر همه انسان ها قبل از خرید نوشابه به صورت منطقی به این محصول نگاه میکردند، الان هیچ اثری از کوکاکولا در دنیا وجود نداشت. با توجه به ملاحضات روحی کاربران، استفاده از عبارات یا ترفند هایی تاثیرگذار که احساساتی مانند ضرورت، نیاز یا فرصت محدود و … را در آن ها برانگیخته میکند، میتوانیم نرخ تبدیل را افزایش بدهیم.

تجربه کاربری

تجربه کاربری به نحوه دسترسی، میزان تعامل کاربران و حرکت ساده آنها به سمت عناصر مهم و مورد نیازشان در وبسایت یا اپلیکیشن اطلاق میشود. در حالی که اسلایدر های جذاب به دلیل اینکه پیام اصلی را مخفی میکنند معمولا موجب افت نرخ تبدیل میشوند، یک پاپ آپ که به صورت حرفه ای و هدفمند طراحی شده باشد و به موقع به کاربران نشان داده شود، هر چقدر هم که فکر کنید خسته کننده است، گاهی اوقات میتواند نرخ تبدیل را به خوبی افزایش بدهد. بدون انجام تست، هیچوت نخواهید فهمید که چه چیزی برای شرکت و سایت شما موثر هست یا نیست.

آیا برای بهینه سازی نرخ تبدیل وبسایت خود آماده هستید؟

اگر برای بهینه سازی نرخ تبدیل وبسایت یا اپلیکیشن موبایل خود به استراتژی نیاز دارید، حسابرسی میخواهید که وضعیت نرخ تبدیل شما را بررسی کند یا به دنبال تحلیل رفتار کاربران وبسایتتان و داشتن نقشه راه بهینه سازی نرخ تبدیل هستید، برای ارسال درخواست گفتگو با ما اصلا تردید نکنید و همین الان پروژه خود را با ما در میان بگذارید

به من کمک کن تا کسب و کار آنلاین خود را بهینه کنم

مدارک و گواهی های رسمی اخذ شده

مدرک گوگل ادورز

مدرک گوگل آنالیتیکس

shopping-certificate

mob-certificate

vid-certificate

مدرک گوگل ادورز

digital tree - digitalanalytics.ir