مشاوره گوگل ادوردز PPC

یکبار برای همیشه نرخ عبور از طریق کلیک (CTR) کمپین گوگل ادوردز خود را افزایش و هزینه به ازاء هر کیلیک (CPC) را کاهش بدهید.

 

ما در سال ۹۵ فعالیت خود را به عنوان استراتژیست و بهبود دهنده اکانت های گوگل ادوردز آغاز کردیم. در طول این سالها، با مدیریت انواع کمپین های تبلیغاتی گوگل ادوردز به صدها شرکت و وبسایت کمک کرده ایم تا عملکرد کمپین های تبلیغاتی خود در گوگل را افزایش بدهند.

حالا به عنوان متخصص و مشاور دیجیتال مارکتینگ به شما کمک میکنیم تا اشتباهاتی که دیگران در فرآیند اجرای کمپین های تبلیغاتی خود مرتکب شده اند را تکرار نکنید. اگر برای مدیریت اکانت گوگل ادوردز خودتان به کمک نیاز دارید، روی دکمه ارسال درخواست مشاوره کلیک کنید.

ارسال درخواست مشاوره گوگل ادوردز

تبلیغات کلیکی گوگل ادورز PPC

مدیریت اکانت گوگل ادوردز Google Adwords Manager

مدیریت اکانت گوگل ادوردز صرفا به توانایی فنی اجرا و پیاده سازی کمپین تبلیغاتی ختم نمیشود. ما معتقدیم که تبلیغات در فضای آنلاین مانند سرمایه گذاری در بازارهای مالی است. همانطور که باید هنگام سرمایه گذاری در بازارهای مالی حواسمان به سود و زیان و فرصت های سرمایه گذاری جدید باشد، در اجرای کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز هم بودجه تبلیغاتی باید به نحوی مدیریت بشود که بیشترین بازدهی و سود را نصیب سرمایه گذار یا تبلیغ دهنده بکند.

برای اینکه نرخ بازگشت سرمایه ( ROI ) کمپین تبلیغات در گوگل شما مثبت باشد، ما به شما چیزی فراتر از تخصص و دانش فنی پیکربندی یک کمپین تبلیغاتی را پیشنهاد میکنیم: ما به شما پیشنهاد میکنیم تا با تجزیه و تحلیل رفتار کاربران و بررسی دیتاهای موجود از عملکرد آن ها در صفحات فرود، کمپین تبلیغات در گوگل را بهینه سازی کنید تا بتوانید از سرمایه گذاری خود بیشترین سود را بدست بیاورید.

 

گوگل ادوردز هنوز هم پادشاه نرخ تبدیل است

تحقیقات در حوزه تبلیغات آنلاین نشان میدهد که تبلیغات در گوگل در کنار نتایج طبیعی، همچنان یکی از بهترین کانال های دیجیتال مارکتینگ برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری یا افزایش فروش است. اگر کسب و کار شما به بادیدکننده های مرتبط و با کیفیت نیاز دارد اما هنوز در نتایج طبیعی گوگل رتبه خوبی ندارید، تبلیغات در گوگل میتواند بهترین انتخاب شما باشد.

 

اما باید در نظر داشته باشید که گوگل ادوردز در شرایط زیر نمیتواند انتظارات شما را برآورده کند :

۱- هزینه به ازاء هر کلیک (CPC) در حوزه کاری شما بالا است در حالی که حاشیه سود هر فروشی که انجام میدهید پایین میباشد.
۲- صفحات فرودی که در نظر گرفته اید بهینه سازی نشده باشند : Bounce Rate بالا، نرخ تبدیل پایین و UX ضعیف.
۳- کلمات کلیدی متفاوتی که انتخاب کرده اید به صفحه فرود مرتبط نباشد یا با میزان برند آگاهی شما در ذهن مخاطبانتان تناسب نداشته باشد.
۴- سرعت صفحه فرود شما پایین است : نابودکننده نرخ تبدیل

آیا به متخصص گوگل ادوردز نیاز دارید تا اکانت شما را مدیریت کند؟

  • ارائه خدمات مدیریت اکانت گوگل ادوردز و کمپین های تبلیغات در گوگل توسط پارتنر رسمی گوگل در ایران.
  • ما در حوزه های کاری مختلف اکانت های گوناگونی را مدیریت کرده ایم که ممکن است با استفاده از آن تجربه ها بتوانیم به شما بگوییم چه چیزی برای شما موثر خواهد بود و چه چیزی موثر نیست.
  • بدون قرارداد دائمی. البته ما به شما قرارداد همکاری حداقل سه ماهه را توصیه میکنیم تا بتوانیم با جمع آوری داده های کافی و از طریق تجزیه و تحلیل آنها، کمپین شما را بهینه سازی کنیم.
  • ایجاد داشبورد اختصاصی در گوگل دیتا استودیو جهت تسهیل مطالعه و درک وضعیت کمپین تبلیغاتی خودتان.
  • اتصال گوگل ادوردز به گوگل آنالیتیکس و آنالیز کامل عملکرد کمپین و همراستازی آن با KPI های تعریف شده.

ارسال درخواست مدیریت اکانت گوگل ادوردز

آیا به دنبال یک آژانس بازاریابی در موتورهای جستجو (SEM) میگردید تا شما را به صدر نتایج جستجو بیاورد ؟

 

پیشنهاد دیجیتال آنالیتیکس به شما : مدیر اکانت گوگل ادوردز خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

 

با کمی جستجو در اینترنت متوجه میشوید که آژانس های بازاریابی در موتورهای جستجو (SEM) زیادی وجود دارند که با تبلیغات مختلف خودشان را به عنوان گزینه ای مناسب برای مدیریت اکانت گوگل ادوردز شما معرفی میکنند. آنها نشان گوگل پارتنری خود را برجسته کرده اند و یک دنیا قول به شما میدهند.

اگرچه داشتن مدارک و گواهی های معتبری که نشان دهنده دانش فنی و تخصصی باشد بسیار مهم است، اما الزاما باعث اجرای یک کمپین موفق از نظر ROI یا دیگر KPI’s  نمیشود. در طول این سالها متخصصان گوگل ادوردز بسیاری را دیده ایم که انواع مدارک گوگل ادوردز را داشته اند اما در نهایت کمپین های بسیار ضعیفی را اجرا کرده اند.

همچنین شما باید واقع بین باشید. هدف اصلی شما نباید قرار گرفتن در بالاترین نتایج صفحه جستجو باشد، شما باید به دنبال افزایش دامنه مشتریان هدفمند و باکیفیت، همراه با افزایش فروش با کمترین هزینه ممکن باشید.

به نظر ما برای انتخاب بهترین مشاور گوگل ادوردز یا آژانس تبلیغات در گوگل باید به موارد زیر توجه کنید :
  • به دنبال مجموعه ای باشید که واقعا به دنبال درک کسب و کار، حاشیه سود و هزینه های شما هستند. بهینه سازی اکانت گوگل ادوردز بدون داشتن این اطلاعات غیر ممکن است. دوباره تاکید میکنیم که اجرای کمپین آنلاین موفق در فضای رقابتی بدون دانستن حاشیه سود غیر ممکن است.
  • به دنبال مجموعه باشید که واقعا در حوزه کسب و کار شما کمپین هایی را پیاده سازی کرده باشند.
  • به صورت صریح و شفاف تمام اهداف خود را با مشاور یا آژانس گوگل ادوردز مورد نظرتان در میان بگذارید.مطمئن شوید که مشاور شما وضعیت کمپین گوگل ادوردز را در گوگل آنالیتیکس به درستی بررسی میکند. شما نیاز دارید که کدهایی را برای ارزیابی اثر کمپین از جمله تعداد تماس های دریافتی یا تعداد خریدار جذب شده به صفحات خودتان اضافه کنید.
  • مطمئن بشوید که مشاور گوگل ادوردز شما فقط پیکربندی یک کمپین را بلد نباشد و بتواند از پس مباحث فنی کاربردی در گوگل ادوردز و گوگل آنالیتیکس بر بیاید.
  • حتما از آنها بپرسید که آیا برای بهینه سازی صفحات فرود (Landing Pages) به شما کمک میکنند یا خیر. اگر صفحات فرود شما نتوانند مشتریان بلقوه را جذب کنند، کپمین تبلیغاتی شما عملکرد خوبی نخواهد داشت.
  • با تحقیق در رابطه با علم دیجیتال آنالیتیکس، فرآیند بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) را درک کنید و همان را از مشاور خود انتظار داشته باشید.

وقت مشاوره با یک متخصص گوگل ادوردز فرارسیده است

مدارک و گواهی های رسمی اخذ شده

مدرک گوگل ادورز

مدرک گوگل آنالیتیکس

shopping-certificate

mob-certificate

vid-certificate

مدرک گوگل ادوردز

 

وقت آن فرارسیده است تا در رابطه با پروژه یا کسب و کار خودتان با ما گفتگو کنید

…بی صبرانه منتظر شندین در رابطه با آن هستیم

digital tree - digitalanalytics.ir