مشاوره سئو SEO

آیا اقداماتی را برای سئو SEO انجام داده اید ولی هنوز به نتیجه دلخواه خودتان نرسیده اید؟

بعضی از شرکت هایی که اخیرا در فضای آنلاین حضور پیدا کرده اند فکر میکنند که صرفا با ایجاد یک وبسایت، شبکه گسترده ای از مشتریان به سمت کسب و کار آن ها سرازیر میشود. در حالی که اینترنت محلی است که هزاران رقیب و کسب و کار دیگر با ترفند های مختلف تلاش میکنند تا مشتریان را به سمت خودشان هدایت کنند.

اگر وبسایتی میخواهید که در صدر نتایج جستجو قرار بگیرد، شما به یک استراتژی بهینه سازی مبتنی بر تحقیق بازار، تجزیه و تحلیل داده و برنامه ریزی نیاز دارید. با چندین سال دانش و تجربه در خدمت شما هستیم تا با آموزش و مشاوره سئو SEO به شما کمک کنیم در صدر نتایج جستجو دیده بشوید.

به من کمک کن تا در صدر نتایج دیده شوم

مشاوره و آموزش سئو SEO

مشاوره سئو SEO به زبان ساده

اگر الگوریتم ها، چگالی کلمات کلیدی و جمع آوری لینک های خارجی را فراموش کنیم، رتبه بندی در موتورهای جستجو به سه اقدام ساده بستگی دارد :

  • تولید محتوا مرتبط و موثر
  • کاری کنیم که وبسایت ها و افراد مشهور درباره آن صحبت کنند
  • منتظر باشیم تا گوگل به آن تغییرات توجه کند

برای اینکه بتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید باید بتوانید ابتدا محتوا با کیفیت تولید کنید و سپس آن محتوا را به همه اطلاع رسانی کنید. این دو وظایف اصلی هستند که برای بهینه سازی باید روی آن تمرکز داشته باشید نه اینکه مدام به این فکر کنید که چگونه با فریب دادن گوگل یا سر درآوردن از الگوریتم های آن، رتبه خودتان را در صفحه نتایج جستجو ارتقاع بدهید.

 

رقبا شما هم محتوا با کیفیت تولید و در فضای وب منتشر میکنند

اینجا همان جایی است که تفاوت های کوچک خودشان را در رتبه های بالاتر نشان میدهند و دقیقا همینجاست که آموزش و مشاوره سئو SEO میتواند به شما کمک کند. پارامترهای خیلی زیادی در رتبه بندی وبسایت شما وجود دارد. کدنویسی مرتب و بهینه، لینک های داخلی، محتوای غیر تکراری، انتخاب صحیح عنوانین صفحات و متا تگ ها، سرعت لود بالا، قابلیت نمایش بهینه در موبایل و امنیت ….

یک مشاور سئو SEO پس از آنالیز و بررسی وبسایت، به شما میگوید که باید روی کدام یک از پارامترها بیشتر تمرکز کنید تا در صدر نتایج قرار بگیرید.

 

آیاد در میان دیگر روش های جذب بازدید کننده مانند SEM یا تبلیغات کلیکی، فقط باید سئو SEO را انجام بدهید ؟

در واقع سئو و SEM کانال های مارکتینگ متفاوتی هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

اگر به تازگی وبسایتی را راه اندازی کرده اید و به دنبال این هستید که هرچه سریعتر مخاطب پیدا کنید، تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادوردز میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. لطفا به صفحه مشاوره گوگل ادوردز Adwords مراجعه کنید تا با مزایا و معایب SEM بیشتر آشنا بشوید.

قبل از اینکه با یک مشاور سئو وارد همکاری بشوید باید بدانید که سئو در مقایسه با دیگر کانالهای دیجیتال مارکتینگ چه مزایا و معایبی دارد.

آنالیز و بررسی سئو

 

  • بررسی اینکه چرا وبسایت شما برای جستجو های مرتبط نمایش داده نمیشود.
  • ارائه پیشنهاد و راهکار برای بهبود وضعیت فعلی
  • معرفی پارامتر های مهمی که باید روی آنها تمرکز کنید تا رتبه سایت شما بهبود بیابد.

مشاوره سئو SEO

 

اگر به مجموعه یا فردی نیاز دارید که به صورت بلند در رابطه با SEO همکاری داشته باشید یا به عبارت دیگر به شما مشاوره سئو SEO بدهد و نقشه راه را برای شما ترسیم کند، ما میتوانیم به صورت ماهیانه به شما کمک کنیم تا این مشاوره ها پیاده سازی  و تغییرات لازم جهت بهبود رتبه سایت نیز اعمال شوند.

  • پس از آنالیز و درک وضعیت فعلی وبسایت شما، اهداف بهینه سازی و اولویت بندی کلمات کلیدی برای رتبه گرفتن در موتورهای جستجو را مشخص میکنیم.
  • همچنین ما پرنسل مجموعه شما را آموزش میدهیم تا محتوا را بر اساس اصول سئو تولید کنند.
  • سئو داخلی : بهینه سازی محتوا وبسایت، رفع موانع ایندکس شدن در موتور جستجو، بررسی دسترسی موتور جستجو به تمام قسمت های مهم سایت و ….
  • روی مباحث کلیدی فنی مربوط به صفحات سایت شما کار میکنیم تا خیالمان از سئو داخلی راحت شود.
  • سئو خارجی : به تولید محتوا و انتشار آن در فضای اینتنرت با هدف افزایش لینک های خارجی و محبوبیت کمک میکنیم.

 

مزایا و معایب بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو (SEO)

چرا باید روی سئو سرمایه گذاری کنید ؟

 

جذب بازدیدکننده هدفمند

به خاطر اینکه کاربران به دنبال محصولات و خدماتی میگردند که شما آن ها را ارائه میکنید، به صورت کلی نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری نهایی در این کانال مارکتینگ بسیار خوب است. ولی به خاطر داشته باشید که نرخ تبدیل به صفحه فرود شما بستگی دارد.

از نظر اقتصادی به صرفه است

قرار گرفتن در رتبه اول بسیار سود آور است : اگر سئو را به گونه ای مدیریت کنید که در کلمات کلیدی محبوب و پر جستجو در رتبه های بالا قرار بگیرید، نرخ بازگشت سرمایه یا ROI شما بسیار شگفت انگیز خواهد بود. بر عکس در گوگل ادورز هزینه تمام شده هر کلیک روی کلمات کلیدی اصلی و مهم به دلیل رقابت بالا خیلی غیر منطقی و گران تمام میشود و گاهی اوقات اصلا ارزش سرمایه گذاری و هزینه کردن را ندارند.

بیشتر دیده میشوید

سئو، کسب و کار شما را بیشتر در معرض دیده شدن قرار میدهد. بعضی از متخصصان سئو به صورت اغراق آمیزی میگیوند که نام شما در حوزه کاری خودتان همه جا دیده میشود. ترجیح میدهید تا به شما بگوییم که شما شانس این را پیدا میکنید که خودتان را در معرض دید تعداد بسیار بالایی مشتری بلقوه قرار بدهید که میتواند منجر به جهش کسب و کار شما بشود.

انعطاف پذیر

استراتژی سئو انعطاف پذیر است. معمولا ربات های موتورهای جستجو  هر چندوقت یکبار به سایت شما سر میزنند تا تغییراتی که در سایت یا محتوا سایت اعمال کرده اید را بررسی و ذخیره کنند. این بازگشت ربات ها به این معنی است که شما میتوانید استراتژی سئو خود را برای دستیابی به رتبه بندی بهتر دوباره تعریف کنید.

سرمایه گذاری ثابت

سرمایه گذاری شما در زمینه سئو ثابت است : معمولا هزینه مشاوره سئو SEO  ثابت است (مگر اینکه بخواهد اقداماتی را انجام بدهد که زودتر به نتیجه برسید، مثل خرید لینک از سایت های دیگر که ما توصیه نمیکنیم). اگر سئو را با گوگل ادورز مقایسه کنید، در گوگل ادورز به دلیل تاثیر پارامتر رقابت هزینه ها بسیار متغییر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با گوگل ادورز و تبلیغات کلیکی در گوگل به صفحه مشاوره گوگل ادورز Adwords مراجعه کنید.

 

معایب سئو SEO

 

غیر قابل پیش بینی

پیش بینی نتیجه بسیار کار سختی است : ما در گذشته وبسایت ها را طی چند هفته به صدر نتیاج جستجو می آوردیم. اما با افزایش تعداد وبسایت ها و تغییرات مداوم الگوریتم های گوگل، ممکن است ماه ها طول بکشد تا بتوانیم حجم بالایی از کلمات کلیدی را به نتایج دلخواه برسانیم. به خاطر اینکه الگوریتم ها به صورت مداوم در حال تغییر هستند، هیچکس نمیتواند یک رتبه مشخص یا تعداد مشخصی از جذب بازدید کننده را پیش بینی کند.

غیر قابل کنترل

حتی برای مشاوران با تجربه و دانشی که همیشه موتورهای جستجو را زیر نظر دارند، حفظ و کنترل نتایج بسیار دشوار است. الگوریتم ها به صورت مداوم در حال تحول هستند. به عنوان مثال، امروز یک الگوریتم جدید برای رتبه بندی روی صفحات موبایل در مقایسه با صفحات کامپیوتر وجود دارد.

صبر میخواهد

باید صبور باشید. شاید قبلا بیش از ۳ ماه طول میکشید تا موتورهای جستجو سایت شما شناسایی و ذخیره کنند. اما احتمالا امروزه این بازه زمانی کمتر شده است. یک متخصص سئو برای پیاده سازی یا بهینه سازی به زمان نیاز دارد و از طرفی باید به موتور های جستجو زمان بدهیم تا وبسایت ما را دوباره رتبه بندی کنند. پس صبر میخواهد.

مسائل فنی متغیر

سئو به دانش فنی و  همراه شدن تیم برنامه نویسی و توسعه شما با تغییرات فنی مورد نظر موتورهای جستجو نیاز دارد. یکی از مشکلاتی که همیشه ما با تیم های توسعه و برنامه نویسی داشته ایم این بوده است که اکثر آنها در رابطه با کدهای قابل دسترس و معنایی، آشنا نیستند. وقتی یک وبسایت با کدهای غیر منعطف و غیرقابل بازگشت طراحی و پیاده سازی میشود، تغییرات فنی آینده میتواند به یک سردرد بزرگ تبدیل شوند.

رقبا هم کارهای مشابه را انجام میدهند

رقبا شما هم سئو میکنند. اگر میخواهید که از آنها سبقت بگیرید، باید به صورت مداوم محتوای با کیفیت و موثر تولید کنید و با انتشار آن در فضای اینترنت، لینک های جدید بگیرید.

 

 

آیا میخواهید در صدر صفحات نتایج جستجو قرار بگیرید ؟

 

اگر مزایای سئو برای شما از معایب آن بیشتر است، پس اجازه بدهید به عنوان مشاور سئو SEO Constultant  به شما کمک کنیم.

به من کمک کن تا در صدر نتایج جستجو باشم

مدارک و گواهی های رسمی اخذ شده

مدرک گوگل ادورز

مدرک گوگل آنالیتیکس

shopping-certificate

mob-certificate

vid-certificate

مدرک گوگل ادورز

وقت آن فرارسیده است تا در رابطه با پروژه یا کسب و کار خودتان با ما گفتگو کنید

…بی صبرانه منتظر شندین در رابطه با آن هستیم

digital tree - digitalanalytics.ir