چرا باید روی سئو سرمایه گذاری کنید ؟
جذب بازدیدکننده هدفمند
به خاطر اینکه کاربران به دنبال محصولات و خدماتی میگردند که شما آن ها را ارائه میکنید، به صورت کلی نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری نهایی در این کانال مارکتینگ بسیار خوب است. ولی به خاطر داشته باشید که نرخ تبدیل به صفحه فرود شما بستگی دارد.
از نظر اقتصادی به صرفه است
قرار گرفتن در رتبه اول بسیار سود آور است : اگر سئو را به گونه ای مدیریت کنید که در کلمات کلیدی محبوب و پر جستجو در رتبه های بالا قرار بگیرید، نرخ بازگشت سرمایه یا ROI شما بسیار شگفت انگیز خواهد بود. بر عکس در گوگل ادورز هزینه تمام شده هر کلیک روی کلمات کلیدی اصلی و مهم به دلیل رقابت بالا خیلی غیر منطقی و گران تمام میشود و گاهی اوقات اصلا ارزش سرمایه گذاری و هزینه کردن را ندارند.
بیشتر دیده میشوید
سئو، کسب و کار شما را بیشتر در معرض دیده شدن قرار میدهد. بعضی از متخصصان سئو به صورت اغراق آمیزی میگیوند که نام شما در حوزه کاری خودتان همه جا دیده میشود. ترجیح میدهید تا به شما بگوییم که شما شانس این را پیدا میکنید که خودتان را در معرض دید تعداد بسیار بالایی مشتری بلقوه قرار بدهید که میتواند منجر به جهش کسب و کار شما بشود.
انعطاف پذیر
استراتژی سئو انعطاف پذیر است. معمولا ربات های موتورهای جستجو هر چندوقت یکبار به سایت شما سر میزنند تا تغییراتی که در سایت یا محتوا سایت اعمال کرده اید را بررسی و ذخیره کنند. این بازگشت ربات ها به این معنی است که شما میتوانید استراتژی سئو خود را برای دستیابی به رتبه بندی بهتر دوباره تعریف کنید.
سرمایه گذاری ثابت
سرمایه گذاری شما در زمینه سئو ثابت است : معمولا هزینه مشاوره سئو SEO ثابت است (مگر اینکه بخواهد اقداماتی را انجام بدهد که زودتر به نتیجه برسید، مثل خرید لینک از سایت های دیگر که ما توصیه نمیکنیم). اگر سئو را با گوگل ادورز مقایسه کنید، در گوگل ادورز به دلیل تاثیر پارامتر رقابت هزینه ها بسیار متغییر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با گوگل ادورز و تبلیغات کلیکی در گوگل به صفحه مشاوره گوگل ادورز Adwords مراجعه کنید.