سئو (SEO)

هیچکس الگوریتم های گوگل را به صورت دقیق نمیشناسد، اما ما درک صحیحی از ذهنیات مهندسان گوگل و چیزهایی که برایشان مهم است داریم.

 

این روزها اگر با هر مشاور سئو صحبت کنید، آن ها هم به شما میگویند که : بهینه سازی رتبه در موتورهای جستجو نسبت به سال های اخیر بسیار پیچیده تر شده است. همه میدانند که الگوریتم های رتبه بندی گوگل کاملا مخفی است تا همیشه فرصت کنترل مدیریت رتبه بندی صفحات در نتایج جستجو را داشته باشد.

مشکل اینجاست که فقط یک الگوریتم هم وجود ندارد. تعداد زیادی الگوریتم های رتبه بندی وجود دارد که هر کدام را تیم های متفاوتی طراحی و پیاده سازی کرده اند که حتی ممکن است یکدیگر را نشناسند و تیم ها هیج ارتباطی با هم نداشته باشند.

راستش را بخواهید نه تنها ما بلکه هیچ کس دیگری تمام الگوریتم های رتبه بندی گوگل را نمیشناسد اما ما به خوبی بر اساس تجربه و تجزیه و تحلیل، رفتار و ذهنیات مهندسان گوگل را به خوبی درک کرده ایم و میدانیم که آنها چه چیزهایی برایشان مهم است. برای مشاوره یا آموزش سئو SEO از طریق دکمه زیر اقدام کنید.

ارسال درخواست آموزش یا مشاوره سئو

آموزش و مشاوره سئو SEO

برای چند لحظه مباحث فنی سئو SEO را فراموش کنید…

 

و به این فکر کنید که چرا رتبه رقبایتان در صفحه نتایج جستجو از شما بهتر است؟

 

گوگل، بینگ، فیسبوک، لینکدین، تویتر، آمازون، یوتوب، پینترست، همگی به نوعی موتور جستجو هستند. حتی ممکن است شما هم در سایت خودتان یک باکس مخصوص جستجو داشته باشید.

همه این موتور های جستجو الگوریتم های خاص خودشان را دارند.ممکن است در بعضی از آنها سایت یا پروفایل شما بالاتر از رقبا باشد و گاهی اوقات حتی اصلا نمایش داده نشود.

تنها دلیلی که باعث میشود بعضی از صفحات یا پروفایل ها بالاتر از دیگری قرار بگیرند فقط و فقط از یک قانون پیروی میکند:

موتورهای جستجو به سرعت باید دقیقا چیزی که مد نظر کاربران است را به آنها نشان بدهند.

بر اساس این فرضیه، اهداف و فرآیند های سئو شما هم باید همین قانون را دنبال کند.

آموزش و مشاوره سئو

آموزش سئو

مهندسین گوگل به چه چیزی علاقمند هستند ؟

آنها دوست دارند که همیشه کارهای خوب انجام بدهند. ( “Don’t be evil” شعار اصلی شرکت گوگل بود). همچنین آنها دوست دارند که همه وبسایت ها مفید، مرتب و منظم، خلاق، موثر، سریع و ایمن باشند.

… مهمتر از همه اینکه، دقیقا چیزی که جستجو کنندگان به دنبالش هستند را به آن ها پیشنهاد کنند.

پس فرآیند ها و تلاش ها در بخش سئو شما هم دقیقا باید همین هدف را دنبال کند :

چیزی که کاربران به دنبال آن میگردند را سریع، ایمن و موثر در اختیارشان بگذارید.

 

اگر به توصیه های خود موتورهای جستجو توجه کنید، بهینه سازی برای موتور های جستجو اصلا کار دشواری نیست

 

هر چقدر برای اجرای توصیه های گوگل زود تر اقدام کنید، بهتر است.

اگر گوگل سالهای زیادی است که تاکید میکند وبسایت شما باید ریسپانسیو، سریع و ایمن باشد، تا لحظه آخر برای اینکه سایت شما این ویژگی ها را پیدا کند صبر نکنید. به محض اینکه گوگل چیزی را توصیه میکند، شما باید آن را پیاده سازی کنید.

البته سئو به پارامتر های خیلی زیادی بستگی دارد، مثلا وضعیت رقبا شما، ما شما فقط در رابطه با رتبه سایت خودتان مسئول هستید.

اگر محتوا  در قالب کدهای ضعیف در سایت قرار گرفته باشند، متن و تصویر چیزی که کاربر به دنبالش هست را در اختیارش نگذارند، سرعت لود صفحه شما پایین باشد و بازدید کننده ها پس از ورود به سایت شما به سرعت به صفحه نتایج جستجو بازگردند….. شما هیچوقت در صدر نتایج جستجو دیده نخواهید شد.

مراحل اجرا پروژه سئو SEO توسط ما چگونه است؟

۱- آنالیز پروژه و سایت
۲- آنالیز کلمات کلیدی
۳- سئو داخلی – بهینه سازی صفحات سایت
۴- سئو خارجی – لینک سازی خارجی مبتنی بر محتوا
۵- اندازه گیری و تجزیه و تحلیل نتایج

مشاهده صفحه مشاوره سئو SEO

 

آِیا راه های مختلفی را امتحان کرده اید اما هنوز به صدر نتایج جستجو نرسیده اید؟

پس الان زمان آن رسیده که با یک متخصص سئو مشورت کنید. ما به شدت علاقمند هستیم تا به شما کمک کنیم که در صدر نتایج جستجو دیده شوید. همین الان روی دکمه زیر کلیک کنید.

به من کمک کن تا در رتبه یک دیده شوم

مدارک و گواهی های رسمی اخذ شده

مدرک گوگل ادورز

مدرک گوگل آنالیتیکس

shopping-certificate

mob-certificate

vid-certificate

مدرک گوگل ادورز

وقت آن فرارسیده است تا در رابطه با پروژه یا کسب و کار خودتان با ما گفتگو کنید

…بی صبرانه منتظر شندین در رابطه با آن هستیم

digital tree - digitalanalytics.ir